Thursday, June 23, 2011

lagu

SK BANDAR UDA 2

Sekolah Bandar UDA2
Sekolah yang kucintai
Nyaman bersih indah berseri
Aman damai di hati
Di sini kami dididik
Di sini kami diasuh
menjadi insan berguna
Pada Agama dan Bangsa
Guru yang amat dedikasi
Mendidik membelai mesra
Bagai suria memancar bumi
Bercahaya sentiasa
Hadapi semua cabaran
Demi wawasan yang murni
Kemana jua destinasi
Kau jadi kenangan abadi



 lagu yg aku ingt sampai skrang. otai kan? haha

lagu nih ak blajar dari umo ak 2taun (nipuuuu !) silap. darjah 2. dan diamalkan smpai aku darjah 5

----------------------------------------------------------------------

LAGU KOLEJ MATRIKULASI PAHANG

warga berilmu,berketerampilan
Disiplin sahsiah yang diutamakan
Agama menjadi panduan hakiki
Membina bangsa beretika

Di tanah ini,kita temui
Cita cemerlang,gemilang dan terbilang
Kreatif,madani,pr0gresif harm0ni
Megah k0lej matrikulasi pahang

Ayuhlah waris negara
Daulatkan cita persada
Saingi puncak dunia
Lautan gagahnya nama malaysia





okay lah. aku ngaku. aku xpenah ingat pon lagu kolej. stiap kali disuruh nyanyi, ak hanya menggerakkan mulut seperti mnyanyi lgu tersebut (kuca-kacir jadinye. haih - tetiba rase diri begitu teruk) tapi time part yg aku tau, aku nyanyi kuat kuat. smngat nih. smngat ! (xde la truk mne kan?) :p

stiap kali mnyanyi kan lgu nih, lirik akan dipamerkan di skrin. aku dgn usaha nye nak tgk lirik tersebut tapi malang nya aku kurang penglihatan. alat bantuan pulak aku jarang ingt nk bawak (xbermakna OKU ok)

xsilap ak, ade kes plajar mempersendakan lagu tersebut. 'mcm lagu bdk kecik nyanyi'. mengamuk abes en adam yg digeruni tersebut. aku? -.-

dari sem1 sampai abes sem2, aku still lekat kan lirik lagu kolej kat board bilik (wpun skali dua tgk). bgus nye aku ! kau ade ke? ade ke? alahh. xde nye~



aku ade byk skolah. mls nak letak sume lagu skolah yg aku penah pegi. darjah 1 laen. darjah 2-5 laen. darjah 6 laen. form 1-3 laen. form 4-5 laen. last skali kolej. pasni u plak. pastu. abes~ tapi klu keje ade lagu dye . . . mmg urm erk . . . -.-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...