Friday, December 30, 2011

jealous

yeah. maybe im in mood jealousy. dah byk kali da kua ngan along ngan angah, tpi perasaan tu aku ignore. wat itu hanya mainan perasaan. cheeewaaah ! haha -.-" angah dye ade partner dye. i mean bff dye. friendship dyeorg tahan sampai skrang dari zaman angah skolah lagi. mungkin jarak umo tuh yg wat mereka dpt bertahan smpai skrang. cikgu bagi aku mmg sporting person lah. dye open minded. along pon ade partner dye jugak. friendship dyeorg leh katekan baru jugak lah walaupon dah bertaun. bertaun tuh tak tahu lah brape taun. tgk mcm dah bertaun-taun kawan :) jarak umo, tak de lah jauh sgt tapi mungkin kematangan masing masing wat friendship tuh bertahan. ak tgk dyeorg respect each other. smlm aku kuar ngan along ngan dye. tgk dyeorg aku tringat kat dye. aku tahan. bila lah aku leh cool dlm bab nih -.-" just ignore it but still played in my mind -.-" kekadang ak nak je wat muka tembok cakap 'leh tak kite jadi mcm dulu?!' hahaha. tapi aku sendiri kena usaha dulu. buang rase kekok. hmm. klu aku ilang ingatan suatu ari nanti, aku nak jadi watak laki utama masa dye ilang ingatan dlm cite prince turn to frog. sebijik mcm dye ! -.-"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...