Tuesday, August 2, 2011

Segment Makanan Kegemaran Waktu Berbuka




puh puh ! nasib baek deadline dye sok. masih sempat :)

makan adalah kegemaran/hobi/part time/sekutu dgn nya. itu kata org. bagi aku, itu benar. harharhar

little upsad sket sbb kena kasi satu makanan. susahnya nak plih ! *peluh peluh* (mknn laen jgn trase k :p)

urm, ak plih ROTI JOHN a.k.a RJ ! hal ini kerna ak mmg suka roti john lah ! hehe.



ak mula kenal RJ nh sejak ak dok kat kuantan bertempatkan rumah sendri tapi tak ingat masa bila pada umur belasan taun (  '.')

1st time makan, ''ape nih ?! sedap nyer !'' ''roti john'' ''nak lagi ! nak lagi !''. tapi malang nya aku dapat nikmat 1/15 je dari roti john tu. sedihnya T.T

2nd time, kwn baek aku blj waktu berbuka, namanya alyaa. sedap ! :)

3rd time, ak bli sendri dekat bazar ramadhan kolej aku ! beli skali 2 bungkus (erk, bungkus ek? hee)

kesimpulan, susah nak cari roti john slaen bulan ramadhan kat tempat aku. so, kena nikmat betul2 :) 


*ok dah, terliur >.< ak dpt rase keimanan tahap maksimum*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...