Wednesday, August 10, 2011

tag !

1. Bilakah anda dilahirkan mengikut tahun hijrah...

erk. maap. aku tak tahu. hehe


2. Apakah maksud nama anda?? nama dalam ic ok...

nur : cahaya. lagi satu nama tak de maksud (ustazah pon tanya pe mksd nama aku -.-") tapi klu pecah-pecah ade la maksud. hee


3. Bila anda menangis dengan teruk dan mengapa??

bila and kenapa ek? erk. mcm ne nak jawab ek? aku pon dah lupa. haha. urm. masa aku kecik kot. masa kecik-kecik kan. mmg byk nanges. lagi-lagi aku yg jenis nakal kn. kurang itu, slalu dibuli, dianggap tuttt and byk lagi la kot. lupa -.-" haha


4. Bila anda rasa solat yang paling bermakna??

5ari sekali, wajib plak tuh. mestilah sume bermakna. ork? haha. urm. bile ek? waktu 1 family kena bgun pagi buta mayang sunat, nak mintak dipermudahkan segala urusan


5. Ceramah agama mana yang paling memberi kesan pada anda??

ceramah yg diadakan dgn jayanya ! harharhar. penceramah tu mesti lah lawak, tak membosankan, semangat ! barulah dpt tarik perhatian pendengar. ye tak? aku tau, mmg iyer :)


6. Jika anda di beri satu peluang apa yang anda nak??

apa yg aku nak? dunia ke akhirat? klu dunia mmg la byk sampai tak terkira. tapi tak bermakna satu pluang satu bnde kan? hee. klu akhirat, mmg sume org nak masuk syurga. bila aku msuk syurga nanti, aku nak jumpa nabi and aku nak tau sume perkara yg berlaku kat bumi. mcm menarik jek. (haha. berangan -.-")


7. Jika anda diberi peluang pada siapa anda nak mintak maaf??

hush. bab-bab mintak maap nih, aku mmg nak mintak maap kat sume org, binatang, benda, tumbuh-tumbuhan. pokoknya, sume ! tapi siapa ek? trutamanya, ak nak mintak maap kat mak ayah and adik bradek aku yg dikenali sebagai family sbb dyeorg plg lama dok ngan aku kan. mesti byk wat salah. maap.


8. Apa yang anda nak katakan pada semua orang disekeliing anda??

SAYA MINTAK MAAP dan TERIMA KASIH ! ! !


9. sila letak gamba anda yang paling soleh dan solehah...x kesah la kartun ke ape ke. asal kan itu anda.

cute nye aku ! aww :D


10. Silalah tag kawan baik anda.. x kisah la berapa bnyk ponn...lagi bnyk lagi bagos...

(^.^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...