Friday, September 23, 2011

my sweet spy



cite korea

komedi, sedih, cinta

kisah tentang polis wanita jumpa ngan pengintip dengan cara tak sengaja

owh owh. aku ske lakonan dennis oh. suka tgk dye cemburu. comei sangatttttt

polis wanita tu jadi pembantu pengintip kpd han yu yi

akhirnya, mereka jatuh cinta antara satu sama laen

oh ye. dlm satu part tu, ade 5 negara anta satu wakil utk mesyuarat haram. dye org nih sume ckp dlm bahasa masing masing. korea, english, turki, cina, jepun. tapi paham plak. sbb dye org guna alat.

part nih la ingt kan aku waktu aku kecik. aku ckp mlayu ngan jiran aku tu, jiran aku tu ckp cina ngan aku. padahal aku tak tau bahasa cina, dye tak tau bahasa mlayu. tapi kami berkomunikasi dgn baek -.-"

baru je abes tgk tadi dlm seminggu ngadap tiap tiap malam

not good ending sampai aku pon jadi emo. hahaha -.-"

sedih gile kot ending dye. sweet ade gok. siyes !

lastly

good drama to watch. but ! skip la part yg sesuai tu ye. sket je pon part tu. tu pon klu tgk. harharhar


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...