Sunday, October 2, 2011

just one day

setelah meneruskan perjalanan yg agak memenatkan. cewah. padahal baru start jalan. nih la bahana nya klu duduk diam lama lama sangat kan. haih. hmm. sementara tunggu komuter datang. aku ternampak ade dua org laki nih. sorang cerah, sorang gelap. ok la tuh. contra :p mereka nampak sangat koya. seriously ! up to you la kan. bagi aku, tengok gaya mcm org poyo. 

ok, komuter dah sampai. tetiba sorang minah nih diri sebelah aku. masa tu aku tgk muka jek. sebab aku nervous sket sebab first time wat keje gini. haha -.-" aku tego la dye. umo dye 23, org singapore, dok kat ampang, keje hotel and aku tak tau nama nya. hehe. owh owh. dye ajak dok sebelah dye. masa dok sebelah dye baru aku pasan cara pemakaian dye. ok. think positive - she is not muslim. done. pastu, aku nampak sorg mamat nih. muka dye garang woh. macam gengster.

owh ye, mamat dua org tu duduk sebelah aku. klu tengok kekadang macam gay ade gak >.<' ape korang buat nih? -.-" i try to think positive again - they are really really bestfriend :) after a few hours, ade laki nih bawak anak kecik dye. terpaksa berdiri. the baby cry, cry and cry. mamat yg muka garang tu nak kasi tempat duduk dye kat si bapak sekaligus ngan si anak kicik. tersenyum aku tengok. dye pon tersengeh. haha. the baby continue cry. si bapak pass la kat mak nye yg duduk cerok kemuter tu. mamat cerah yg aku kate poyo tadi tu, bangun and kasi tempat kat si mak sekaligus ngan si anak. ololoh. so sweet. aku tahan senyum. tak tau nape. weird kot tgk dye wat mcm tu. forgive me :)

sampai kat kl sentral. kena naek lrt pulak. beg sangat berat. tak larat aku nak kulur kilir ngan beg seberat itu >.< beli tiket and just in. aku tunggu lrt. ingatkan lama mcm tunggu komuter -.-" aku lepak depan tu and baca banyak banyak kali sign dye. almaklumlah. first time. takot silap plak.

tak leh naek lagi sebab kena tunggu arahan from along and k.munie. so, aku lepak je la atas kusi tu. ntah lrt ke brape aku tgk benti, blah, benti, blah -.-" aku ske tgk gelagat org. seronok ! :) owh owh. aku ternampak sorang cina kua lrt. ensem kot. skali tgk betul betul. dye pakai sluar jeans ketat sampai ke bawah (carrot cut kot), beg wane pink pekat gile, t-shirt ape ntah aku tak ingat. ok, dye lembut. sayang nye. baru nak tergoda. haih.

sampai klana jaya. cari makanan. sangat lapa ok. pegi 7eleven. pastu, nampak org jual roti. beli lah. murah. tapi aku makan satu jek. ok. saje sebut. bile nak beli kali kedua tu (for k.munie k), masa dok tgh pilih tu, ak pandang sebelah kanan, ade sorang mamat ensem. sangat ensem ok. cuba bayang kan rambut terpacak, dye tunduk nak pilih roti, terkena lagi cahaya tempat letak roti tu, ngan gaya dye. haish. leh cair kot. aku wat keputusan, aku panggil dye mamat roti sbb jumpa dye masa beli roti kan. haha. to be truth, aku tak tau aku tengok tu realiti or fantasi sebab aku tak tengok betul betul. yg ade dlm otak aku, dye ensem gile. hehe :p
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...