Friday, November 11, 2011

11/11/2011

psst. aku ingat kan 11/11/2011 tu tarikh semalam. kehkehkeh. owh ye. aku pernah idup ngan salah tarikh dan masa. baby punya pasal. mati mati aku percaya kat dye. dye wat aku gini. sobsob. agak lama gak lah aku idup ngan salah tarikh dan masa. yg peliknya aku tak sedar masa tuh. otoge otoge (bak kate org korea) haha.

sila letakkan diri anda di tempat aku J

ok. ari nih aku bangun kol 4 pagi sebab nak anta ayah pegi airport. tak cukup sejam aku tido. aku tak normal ! haih -.-'' abaikan. aku malas nak bangun. so aku guling guling atas katil. sedap sedap dok guling tuh, aku dengar alarm fon ayah bunyi. banyak banyak kali. okay. aku bangun awal dari dye. oh yeah! bangga jap situ :D masa dok lok lak guling guling tu alarm fon still bunyi. aih. tak bangun jugak? masa nak kejut ayah bangun tuh, baru kua bilik, nampak dye bangun and off alarm fon tuh. aku bangun awal. aku bangun awal. lalala~ tapi naseb baek dye bangun sebab aku tak tau nak kejut camne nanti. haha

siap siap diri. aku pakai sluar jeans, satu satunya baju ijau, sweater cool berwarna oren dan selendang merah. cool tak? haha. start enjin kete. masa kluar tuh aku Nampak bulan depan mata aku tapi tak menarik perhatian. aku sekadar tengok dengan kepala kosong. rase mcm buzy plok. buzy wat mende ntah. haih. pastu. aku duduk belakang tempat duduk driver dgn tenang. aku ngadap bulan penuh. kedudukan bulan agak dekat. bulat. wah, cantek gak ko ek. eh eh, maen sorok sorok blakang awan plak. nak maen hide and see ek? ololoh. i see u ! i see u ! haha. sebelah bulan tu ade kilat tgh maen maen atas langit. haih. walaupon agak menarik tapi tak yah nak maen sgt ek. kena aku kang, naye. ok fine. kilat tu jao dari aku. hee :p

time tu bertolak ! masa dlm perjalanan tuh aku tetiba teringat org yg same msj tone ngan aku. sape ntah tap dye same masa ambik test jpj ngan aku. sweet tak...?! haha. ntah pe jadah aku teringat -.-“ byk teringt masa part ambik lesen. ade satu part tu, aku silap wat pe ntah aku lepas kan stereng masa mandu. haha. klako giler tgk muka cikgu aku tuh. haha >.< senyum sorang. haha. pastu aku maen cari cari bulan. owh. u follow follow me yer? i find find u. aww aww. haha.

sampai kat terminal LCC. aku jalan tgn masuk poket sweater. aku teraba sesuatu. aku senyum sorang. lagi -.-“ tringat plak alkisah mamat cina betolkan pakwe aku. dye kasi balik aku punya rebet/reben yg rosak kat aku. bolok. tapi nak pulak aku ambik -.-“ koya chinese man. haha. sembahyang subuh. pastu, ayah belanja sarapan mcd. okay. mmg niat aku tak nak mkn mcd dah terbantut la kn. jodoh aku ngan mcd nampaknye begitu kuat. oh yeah ! ;)

time tu balik pulak. agak lama nak cari kereta. woi, ko ilang ke mana hah?! aiya. ok, fine. aku yg sesat. op. bkn ! bkn ! kami yg sesat -.-“ aku terpaksa guna jalan yg aku dating balik sbb dgn cara tu je aku leh jumpa kete tu. haih. aku drive. 1st time time aku drive jao gini dan tanpa org tlg. mama tido -.-“ okay. aku pandai. sign board ade. guna kan geo kau. okay nasib baek KL ke sremban jek sbb aku tau susunan KL, sremban, Melaka dan JB jek. yg laen samar samar. hahaha. tu pon pikir banyak banyak kali -.-“ tak de confident. urm. aku klu drive mmg ske laju. tak maen slow slow. ape ntah lagi bler ade dekat highway kn. bagi aku jln highway tu litar lumba. ok fine. aku bawak kenari jek -.-“ so, klu nak kasi adiah tuh kasi lah kete yg sedap bawak laju ye (-.^) penangan menggoda. haiyak ! (mcm style abugik sket) J oh ye. masa aku duduk tgh race tuh, ken a naek bukit. time naek bukit tu lah aku nmpk matahari terbit. bulat besar, wane merah oren oren, kedudukan dye dekat sgt dan plg penting takde cahaya yg menyakitkan mata. siyes cantek gile! mcm budak budak tadika lukis tuh. gunung, gunung pastu ade matahari terbit kat tgh tgh. tapi aku punya versi laen sket lah. ce byg ce byg. naek atas bukit pastu jumpa matahari. pergh. mmh superb. romantik gitu. aww aww. kalah kat tempat aku. mksd aku. dari kedudukan umah nih, tingkap aku leh nmpk matahari terbit, tingkap ayah plak leh tgk matahari terbenam. cool kan? matahari terbenam mmg cantek. mcm lukisan kartunis.

owh ! owh ! aku letak air mineral kat aircond kete. dari air biase tuka jadi air sejuk. cool gile. haha.
permulaan pagi yg indah. alhamdulillah (^.^)

oh ye kak belut, sy mmg tak leh nak truskan bkn sbb entry awk tu. tapi btw, thanx bagitau. haha. oh ye lagi. agak terkejut dgn statement psl mamat muka mcm cina tuh. sure tak silap org? haha. oh ye lagi lagi, sy de sume brg tu kcuali kuda laut yg kna rendam air tuh. haha. owh. jannah. be cool okay. hahahaha :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...