Thursday, November 10, 2011

mcd

okaylah. aku nak update blog tapi tak tau nak wat cite pe. dah dua post aku delete -.-" dan aku mintak suggestion dari jannah. dye nak tau pasal mcd. should i? maybe i should. aku just type ye jannah.

macam biase aku pegi mcd untuk mengonline. online tak bermaksud FB. aku pegi mcd dekat tesco. 1st time aku duk dalam sbb slalu duk lua jek. lawa jugak. bila duk jek aku start wat keje. abby ngan FB and mail. baby ngan benda laen. masa duk kalut cari maklumat, aku teringat mesej tuh. aku singgah la kejap blog dye. aku tak tahan. aku bia lepas. aku tak pedulikan org sekeliling aku. memang mcd tu rumah kedua aku kan? hee. 

part aku balas entry dye . . . haha. jannah! sory ye. aku tak leh teruskan. sistem otak aku tak leh go on. tak tahu kenape. bye bye. haha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...