Thursday, May 10, 2012

hang ngaum

semalam aku hang ngaum out dengan kawan lesen aku kat seremban parade. psst. baru semalam aku tau mall depan ktm tu nama dye seremban parade. hihihi.

sampai je, aku lepak kat mcd sambil tunggu ketibaan kawan aku tu. tgk gelagat orang. sume nampak sombong. aku pon pandang je abby aku tuh. abby plak wat hal. time time gitu plak dye nak meragam. haih. bosannya. nasib kena tunggu orang.

ble dye sampai, plan nak gi maen bowling. gulp ! bowling ! ~.~ pegi la cari la bowling. cp lagi nak sesat -.-" (sesat dlm bangunan? erk?) okay. dari lua jek tengok penuh ngan orang.


aku : (alhamdulillah) nak maen ker? ramai ngat orang nih.
kawan : tak nak lah. ramai orang kot. ko nak maen ker?
aku : ape kate buat benda penting dulu. cari barang ko tuh
kawan : okay


muka berseri kua dari pusat bowling. hahaha. psst. aku de sejarah maen bowling. wuuuu~ aku nak baling bola, aku yang jadi bola. wuuu~ okay. dah. shhh. tak yah cite lebih lebih. (zzzzzzip !) hmm. pastu jalan la satu bangunan cari barang dye. aku sekadar tengok je lah. aku de jumpa kemeja panjang tapi aku tak berani nak pakai sebab takot nampak lagi pendek sebab aku . . . pendek ideal -.- (orang tinggi ske cakap aku pendek -.-" podacit !)

pastu pegi terminal 2. disebabkan dye tak pernah pegi terminal 2, so, aku bawak dye gi situ. ok. fine. dye ajak pegi terminal 1 tapi aku tak berani. orang kate terminal 1 ramai orang jahat. sebab tu aku tak pegi -.-" misi utama nak tengok wayang. ingat nak tengok dark shadows tapi de malam jek. so, de pilihan chowkit jek. tengok la. kena tunggu lagi sejam. jalan jalan situ.

2.20 masuk hall. tengok lah cite tuh. tak best pon. tengah tengah cite tuh, leh plak bisu movie tuh. aku dah la tak tahan pegi tandas nih. haih.


kawan : bosannya tak de sound
aku : saya nak sound ! saya nak sound ! (separa jerit)


aku toleh tepi ade orang wayang diri sebelah aku. dye leh diri situ join tengok skali.


aku : erk. nih cite memang bisu ek? (sambil pandang dye dalam gelap)
dye : woi ! woi ! sound tak de ! (jerit lua hall)
aku : -.-"


lepas abes jek aku trus bangun. psst. tak tahan gi tandas. disebabkan aku sorang jek bangun, kawan aku tu macam malu jek nak bangun. aku siap exercise situ tunggu dye bangun -.-" pas je dye bangun, aku trus lari kua. orang wayang tersenyum kat pintu exit.


aku : (lari lari)
dye : owh. sebelah sana tandas (senyum sambil tunjuk guna tangan)
aku : (mampu tersenyum)


lari ! lari ! sume tengok aku dengan muka tertanya tanya. ah lantak kan jek. sampai depan pintu tandas. alah. kena baya plak. ah. tak de masa aku nak kua kan duit. rumah lagi best. lari ! lari ! masa nak kua tuh kena jumpa balik orang wayang yang duduk kat depan pintu exit...


aku : tak cam kan? tak cam kan? hee (sambil lari)
dye : (senyum)


okay. aku tak nak pegi situ selama sebulan -.-" pastu balik lah. nasib baek tergerak ati nak pakai seat belt. masa slekoh tuh ade road block. aduh... aku slow kan kete. ade polis bisik bisik sambil wat muka tak puas ati tapi nasib baek aku lepas. lepas je aku kasi peace. hahaha. pastu pecut. pastu, lepas anta kawan aku sampai umah. masalah nak kua dari tempat tu plak. aku nih malas nak ingat jalan. sesat -.-" masa nih la nak sesat jalan. aku perlukan tandas T.T sampai je umah. kena sambut ngan kazen aku. pulak dah. aku layan la kejap. pastu trus naek blik. (^.^)


the end


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...