Thursday, May 24, 2012

orang teksi


misi : pergi KLIA.


mula mula check minyak. alamak... tinggal 1/3 jek. hampeh~ isi minyak. isi minyak. misi aku ikut jalan utara tapi disebabkan aku teringat esso blah selatan jek. so, terpaksa la pergi sana. takot pegi utara tak jumpa esso, mati tengah jalan plak. lepas isi minyak, aku trus pergi menuju ke desinasi. lalu depan umah dan berkata ''bai bai" sambil senyum dan melambai lambai. mungkin seronok sangat tinggalkan rumah agaknya. erk?? tapi ! lepas je melepasi jalan rumah aku, baru aku ingat 'peta' aku tertinggal. aih. kena u-turn balik -.-" 

okay. kali nih baru betul betul menjadi. disebabkan aku belum makan pape dari bangun tido, aku decide nak bli kfc yang baru tuh. ape ntah nama dye. okay. leh tahan la. sayo dye segar. tu je aku ske. hahaha.


truskan perjalanan ! ! !


destinasi : KLIA

tunggu nak dekat satu jam jugak lah. dalam masa menunggu tu, aku melalak la dulu. tetiba nampak polis cari mangsa nak penuhkan surat saman. aku? okay. aku pon salah jugak pegi benti celah celah jek tapi polis tak saman pon. sebab muka innocent kan. hahahaha. polis tu pandang aku. "jangan la dye halau. jangan la" sambil wat muka macam nak tak nak je tengok. dye pon blah ngan moto brum brum dye. okay. pass ! mari sambung melalalalalalalaK~! sambil melalak aku nampak trak polis. hah ! hah ! isi trak tu yang penting. aku tengok la sepintas lalu sebab orang tu pandang jugak. jangan la pandang. malu lah ! (style gedik wat malu) hahaha. part laen. owh. mat saleh. berstyle !

ketibaan pon dah sampai. aku nampak dye cari aku macam cari anak kecil yang hilang. aku bunyi hon tapi dye tak sedar. aku keluar kete dan "ayah!". sume orang teksi, orang yang handle teksi ngan ayah aku pandang (sebab aku park area teksi). erk, aku terpanggil kuat sangat ker? -.-?? nak je aku melambai macam baru menang model dunia erk. market kejap =.=" tapi ade sorang orang teksi nih. ensem orangnya. agak muda lah nampak gayanya. sejak incident memanggil tu, dye wat muka 'eh, kau anak aku?'. dye pandang je aku. mungkin dye ingat aku panggil dye -.-?? aku? aku wat muka tak bersalah. hahaha. aku cool jek sebab masa tu ayah aku pandang aku jugak. takkan nak wat muka plak. kang dye salah paham pulak. so, aku masuk kete. orang teksi ensem tu tengok je ak sambil turunkan speck mata itam dye paras idung. aku tahan gelak. aku pandang dye pastu geleng kan kepala sambil senyum. pastu terus tak pandang da. hahaha. memang badut la masa tu.


misi : berjaya


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...