Thursday, April 19, 2012

darjah 5

sambungan zaman kicik.

masa darjah 5 tu lah mood menggatal datang. lumrah manusia (cover).

start menggatal kat skolah agama (astagfirullah). kehkehkeh. almaklumlah sistem skolah tuh sape lulus leh naek darjah. so, senang je nak tau sape kantoi ke tak. hahahaha. ops. ehem. aku lulus okay. urm. so, klas aku tuh ade lah yang tua daripada aku kami. nak pendek kan cite. aku suka kat sorang nih (malu). dye satu klas agama ngan aku. dye abang kawan aku. hikhikhik (tambah malu). adek dye plak kamceng ngan aku. lagi lah auuummm. hahahaha. tapi adek dye tak tau pon aku ske kat abang dye. aku kan pemalu. hanya tengok dari jao. haih. nape ntah aku ske sangat kat abang dye tuh -.-" makin lama makin suka (malu sangat sangat). hikhikhik. hanya kawan baik aku masa tu je tau aku ske kat mamat tuh. mereka terdiri daripada 2 orang. aku kasi gelaran A dan B.

satu ari. aku perasan, A slalu tumpang transport ngan mamat yang aku ske nih. itu tak kisah lah. tapi nape dye tak bagitau aku? pastu aku dengar B dye gosip yang A ske kat mamat yang aku ske tuh. staright to the point, A nak 'rampas' daripada aku. dah terang lagi bersuluh aku ske mamat tuh dari dulu. kawan baik sendiri wat aku camnih. memang tak dapat nak cakap ape.

lepas tu, aku baru sedar ade sorang mamat ensem kat klas agama aku tuh. putih orang nya. nampak bijak. aku prasan yang mamat ensem ngan mamat aku ske tuh tak berape baik hubungan dyeorang. orang ensem aku minat lah. dah mamat aku ske tuh orang nak ambik. ambik ler~ bukan hak aku pon ye kawan baik ku. aku menggatal lah dari jao tengok mamat ensem nih. hikhikhik. tak lama kemudian, B plak ske dye. ape yang aku ske mereka ske. ambik lah. ambik lah. 

satu ari tuh, mamat aku ske ngan mamat ensem tuh bertumbuk sampai berdarah darah. aku sempat berangan yang mereka bertumbuk sebab aku. hahahaha (gelak guling guling)

cite skolah agama tutup. cite skolah kebangsaan plak.

masa nih skolah skbu 2. kena blaja muzik. test pon ade. korang ade ker? klas aku de sorang mamat baru sampai (plajar baru). ensem la jugak. muka kacukan sket. sampai sampai je jadi ketua kelas. tengok hebat tak hebat nye dye. dye memang jadi kegilaan pompuan lah. lagi lagi klas aku tuh. aku? urm. sket lah. dye pandai tarik perhatian. mane lah tak cair bebudak nih. erk. aku tak tau nak cite pe pasal dye tapi nak cite jugak. rase macam tak penting jek -.-" abaikan~

banyak kenangan bengong berlaku masa umo nih. masa terakhir aku duduk kat negeri kelahiran aku.

bersambung . . .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...