Thursday, April 5, 2012

iphone

7/3 tu birthday kawan aku. disebabkan dye beriya mintak nak adiah (smpai skrang dye mintak kre beriya la kan? -.-"), so, aku bagi la dye 'adiah'. hee.

dye "nak adiah ! nak adiah !"
aku "ish. tak malu lah la dye nih. nak ape?"
dye "pape je asalkan awk ikhlas"
aku "kutip daun tepi jln wat fraim ye. ikhlas dari sy (^.^)"
dye ". . ."

ok lah ok lah. itu lawak sengal aku slalu buat. hehe. so, aku tak peduli kan mula mula sbb busy kan. ehem ehem. uhuk ! ok. aku siyes.

pas bape ari tuh. aku dapat idea. kasi gmba je dah la. semalam la buat nya. semalam buat, semalam siap. sory pakai cincai jek tapi ikhlas (erk. mcm mane tu? kehkehkeh). perut lapa, otak tarak jln sgt. hee


mula mula cari kotak adiah. punya la susah nak cari sekotak adiah. aiyak.

pastu cari iphone. disebabkan dye nak iphone kan, aku kasi iphone baru yg tak de kat malaysia lagi. iphone 5 ! masa dok laklok cari iphone aku terjumpa nih


nih iphone 5. cool giler kan. invisible. pergh. cool~



dan dan aku teringat cite

 
 ade satu part tu dye guna phone invisible. aku ingat dye reka sendiri rupa rupa . . . laaa . . . iphone 5. memang cool gler~



kembali ke pangkal jln. lepas cari iphone ngan kotak adiah. aku mulakan mengedit







CANG !!!








 nih la hasilnya. konon burung unta bawakkan adiah utk dye. depan tu pulak ade papan tanda gitu lah. 
mula mula aku ade idea bernas. aku dah mmg plan dah. aku nak ambik gamba kenangan dye ngan monkey. hahaha. tapi malangnya takde la plak. mmg hanco lah bayangan aku nak jadi realiti. so, kena lupa kan. haih. tak dapat kenakan dye. psst. tu je motif. hihihi




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...