Sunday, April 1, 2012

enpon baru

okay. aku naek gila sebenarnya nih, tido 3jam jek ari nih . . ~o~ . . -.-" . .

nak tido tak leh. niat tido sunat trus lah nanti. hehe. jadi, smentara tunggu time sunat, wat gatal usha blog.



hmm. nak dijadikan cite. 3minggu lepas ase nyer. aku balik umah. mama jemput aku. masa dlm kete tu, dye ade cite yg ayah guna


 samsung galaxy s ii
 tu pon sebab along melanja. pergh. bler aku dengar tuh. kayo akak aku nih upernyer. utg la keje kan. bler pikir secara detail . . . ayah aku reti guna ker? lawak plak. hahaha

kebetulan masa aku balik tu cuti skolah. so, sume ade. dah jadi kebiasaan mayang magrib jemaah. after abes tu borak borak. masa tuh lah ape yg aku terpikir terjadi. hahaha. ayah aku mintak tunjuk ajar anak anak dye guna fon tuh. hahahahahha.


sambung cite lagi . . .


lepas along balik pulau dye tu, aku baru sedar yg mama guna 

samsung galaxy s
pergh. maju maju blake org tua ku kini. terbaek~ menurut mama, fon ni adalah ex fon along (kire fon tu dlu along punya pastu dye kasi mama). menurut firasat ku, ayah ngan mama same tak reti guna. hahaha. 

yg lagi sedap. along guna galaxy tab plak skrang. bakpe kaya tetiba dye nih. aih. 


nak sedapkan cite . . .


waktu nak anta aku balik, ayah ngan mama anta. sejak menjak nih aku pasan mereka slalu ngan fon mereka. almaklumlah, fon baru. yg klaka nye (bagi aku), ayah nak kol org, tetiba plak keypad number sembunyi. mama pon try tgk fon dye, pon ilang jugak. selok dua dua cari. aku kat blakang tahan gelak jek. hahaha. yg ayah tak abes abes cakap dgn muka konfiden abes 'sebelum nih ade nih. ni mesti ade nih', yg mama plak 'eh, tak de! mane pegi nih?' hahaha. mmg klaka gila la. cuba byg org dok reti guna fon dlm keadaan kelam kabut. comei. hahaha. pastu aku tlg lah cari kan. dan dan mama kata 'klu nak guna fon kol (nama ku) je lah. hahahha'. hahahaha.


conclusion : mereka terbaek lah ! hahaha. erk. psst. speaker fon ak mcm da rosak jek. mcm kna bli baru nih. hahaha. tapi bila lah aku dpt ipad klu bli baru lgi -.-" aish.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...