Sunday, April 29, 2012

imy

bukan I MENCI YOU tapi I MISS YOU



awak . . . semalam saya teringat kat awak sampai saya tak dapat tido. nape ek awak wat macam tu?


dulu . . . awak slalu nyanyikan untuk saya. awak akan antar mesej dekat saya bila awak baru blaja satu lagu. lepas saya balas mesej awak, awak terus call saya tanpa cakap satu perkataan pon. awak terus je nyanyi. lepas habis nyanyi, awak trus letak call. awak slalu wat mcm tu. mula mula saya rasa pelik. saya tak paham kenapa awak buat macam tu tapi saya gembira (^.^)


tapi tu dulu . . .


sekarang . . . awak ada orang yang perlu dijaga. saya tak kisah dan saya faham. bila awak nampak saya, awak still tegur saya. tapi tu pada permulaan je. ari tu, saya ada tego awak tapi awak wat macam saya dah tak wujud. kenapa awak? sekarang kita dah macam tak kenal kan? macam tu jek. saya takot nak tego awak dah. saya diam . . . mcm biase. awak pon dah tak tego saya


awak . . . saya cuma nak tau ape wat awak jadi macam tu . . . supaya ada ending yang jelas dan perlu saya faham . . . awak faham kan?


IMY FRIEND


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...