Sunday, April 29, 2012

aku sesat?

aku saloman. umo aku 1tahun. aku hidup lama dah. dah berbulan bulan. tgk la umo ku saja kan. aku ade family. bilangan family aku berape kerat jek. biase lah mak aku dye malas sket nak beranak. aku anak sulong. org rumah panggil bang man. kawan kawan aku panggil batman. nama style der. gempak gitu~


biase lah. umo dah 1tahun nih dah kire belasan tahun umo manusia. dewasa dah aku. mantop lagi tu. jadi, aku kena belajar berdikari. setelah berhari hari aku bermalasan di rumah aku, aku gagahi diri ku untuk menuntut ilmu berdikari. erk?? itu pon setelah mak ku bebel tak berhabisan.


ari nih ari pertama aku menuntut ilmu berdikari. aku nak tengok kawasan daerah nih dulu. survey orang kata. aku jalan kaki jek. klu aku naek kete ke moto ker mau kena keja dek orang. konfem nilai aku naek klu jual. mintak jaoh la. klu tumpang orang plak, konfem kena campak. dekut. aku tau dah. jumpa aku je halau. urm. aku baru nak blaja berdikari nih. hmm. macam macam aku dapat lihat.


waktu tu dah petang. owh aku lupa kasi tau, aku kua dari pagi tadi. urm. tip top tip top aku dah ade sebuah rumah nih. omakkau ! aku tak sedar plak ade manusia. sebelum sebelum nih, relax jek aku lalu. tak de plak nmpk kelibat manusia. manusia tu pandang aku. dye sengih sengih. aku dah mula nak perasan nih. terdetik kat ati aku "eh, dye syok kat aku ke nih?". pastu, manusia tuh ambik gamba aku. aku malu tapi aku still kasi posing baek punya. macam aku dok atas gunung. aku pinjam style model kawan kawan aku tu. hihihi. bukan ape, nih je chance yang ade. kita kena guna sebaiknya kan? haha. lepas tu, aku dah tahan malu dah. aku pon chow chin chaw. bahsa sopan nya angkat kaki mengundur diri. memandang kan ari dah nak magrib, aku pon balik umah.


owh ye. gambar aku posing. manusia tu kasi kat aku by email. skrang zaman dah maju der.





kasi zoom +






zoom + lagi





nih la aku. ensem kan? penuh bergaya. 
pergh. memang ensem aku rupanya. ingat berangan tadi

 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...